м.Бориспіль,
вул. Гришинська, 1
Тел.: (04595) 5-21-61
E-mail: bordnz3@ukr.net

Найкраще виховання для Ваших дітей!

Докладніше по сайту

Річні плани роботи

Мета нашого виховання полягає не тільки в тому,
         щоб виховати людину-творця, людину-громадянина,

        Ми повинні виховати людину,
                   яка зобов'язана бути щасливою

(А.С. Макаренко)

  

 
Завдання педагогічного колективу
на 2017-2018 навчальний рік

 

1. Формувати творчий підхід педагогів до підбору інноваційних форм, методів та прийомів роботи для реалізації освітньої лінії «дитина у сенсорно-пізнавальному просторі» БКДО.

2. Спрямувати роботу на художньо-естетичний розвиток дошкільників з дотриманням провідного методологічного принципу дошкільної освіти – інтеграції.

3. Продовжувати роботу літературної студії з апробацією проектної діяльності для формування світогляду дітей  засобами художнього слова. Акцентувати увагу на роль професійної мовленнєвої компетентності  педагогів у формуванні в дошкільнят культури мовлення.

Проблемне питання:  Робота з художньо-мовленнєвої діяльності в дошкільному навчальному закладі

Мета:   Продовжувати вчити дітей сприймати поезію, відчувати красу слова, розуміти значення засобів образності, знаходити способи відтворення художнього образу в різних видах художньої діяльності.

Завдання на літній оздоровчий період:

1. Створити умови, що забезпечують охорону життя і здоров’я дітей, попередження захворюваності і травматизму.

2. Реалізувати систему заходів, направлену на оздоровлення і фізичний розвиток дітей, їх етичне виховання, розвиток допитливості і пізнавальної активності, формування культурно-гігієнічних і трудових навичок.

 3. Здійснити педагогічну і санітарну освіту батьків з питань виховання оздоровлення дітей в літній період.


  Семінари, семінари-практикуми  
Зміст роботи Термін Виконавці

 Теоретичний семінар «Моніторинг якості дошкільної освіти: Квіліметричний підхід до оцінки розвитку дитини»

вересень  Виховат.-методист

Семінар-практикум "Математичні знахідки"

 

жовтень

Виховат.-методист

 Семінар-тренінг

Від творчого педагога до творчої дитини

  березень Виховат.-методист

Мовленнєва компетентність педагога

 та  її роль у формуванні в дошкільнят культури мовлення

лютий Виховат.-методист

…Детальніше

  Педагогічні ради  
Зміст роботи Термін Виконавці

1. ПРО ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КОЛЕКТИВУ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Вересень Завідувач, Ст.медсестра
Виховат.-методист
 2. СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК, ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ Грудень Завідувач, Педагоги
Виховат.-методист

3. РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Березень Завідувач, Педагоги
Виховат.-методист
 4. ПІДСУМКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА РІК Травень Завідувач, Педагоги
Виховат.-методист

…Детальніше

  Конкурси, виставки  
Зміст роботи Термін Виконавці
Огляд  готовності  груп  до нового навчального року Вересень Завідувач,
Виховат.-методист

«Як на міста іменини…» – ярмарок короваїв.

 вересень Завідувач, 
Виховат.-методист
Фотоконкурс   загадкових місць Борисполя – «Впізнай, де це?» вересень Вихователі, батьки

Фотовиставка «Наші талановиті діти»

листопад Педагоги, батьки
Конкурс юних читців. листопад Виховат. -методист
 Гардероб маленьких модниць «Fashion – 2017» - наповнення куточків ряження. грудень  Педагоги, батьки
 Конкурс «Моє краще заняття» січень Виховат.-методист
 Виставка «У нашім садочку дівчатка в віночках» лютий Педагоги, батьки
Виставка «Іграшка своїми руками» березень Педагоги, батьки
Виставка «Великодня писанка» квітень Педагоги, батьки
Конкурс «Куточки розваг з водою на майданчиках» травень

Завідувач,  виховат.- методист


 

  Робота творчої групи 

Проблема: Економічне виховання дітей дошкільного віку та шляхи його здійснення

Мета: Розкрити дітям навколишній предметний світ як світ духовних і матеріальних цінностей , як частина загальнолюдської культури і в процесі пізнання навчити відповідними формами поведінки.

Завдання:

  1. Формування системи економічних знань у дітей старшого дошкільного віку.
  2. Формування ділових якостей дітей.
  3. Формування умінь орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях .
  4. Розвиток самостійної творчої діяльності дітей.
  5. Розвиток спеціальних способів орієнтації - експериментування і моделювання.
  6. Пояснювати на доступному рівні взаємозв'язок понять «праця» - «продукт» - «гроші » і «вартість продукту в залежності від його якості».
  7. Формування уявлень про зміст діяльності людей різних професій.
  8. Формування правильного ставлення до грошей як предмету життєвої необхідності.
  9. Дати уявлення про рекламу, її призначення, вчити правильно, сприймати рекламу.
  10. Формування уявлень про предметний світ як про рукотворний.
  11. Виховання розумних потреб, культурної поведінки в побуті.
  12. Розвиток уміння визначати можливі методи вирішення проблеми за допомогою дорослого, а потім і самостійно.

Передбачуваний результат: Формування у вихованців системи знань і умінь по розділу «Економічний виховання», соціалізація дитини , поступовий перехід з позиції «дитина - спостерігач» на позицію «дитина - учасник» у практичній діяльності. Зразок перспективного планування на рік, добірка творів художньої літератури, картотека літературних джерел.

Склад творчої групи

  Керівник   Вихователь-методист   Стародуб Ніна Іванівна
  Члени творчої групи   Вихователь   Цілик Світлана Степанівна
  Вихователь   Боковенко Тетяна Миколаївна
  Вихователь   Чухомець Ірина Василівна
  Вихователь   Дацюк Інна Петрівна
  Вихователь   Поташова Валентина Василівна

…План роботи творчої групи

 

 
  • Методична робота з кадрами 
  • Консультації для педагогів    …Детальніше…
 
 
 
 
  
  • План роботи школи молодого вихователя
  • План роботи помічників вихователів   …Детальніше…

 

 

 

 


Пропозиції та побажання

bordnz3.in.ua © 2013

Pозробка сайту: ils2.com

Вгору