м.Бориспіль,
вул. Гришинська, 1
Тел.: (04595) 5-21-61
E-mail: bordnz3@ukr.net

Найкраще виховання для Ваших дітей!

Докладніше по сайту

Педагогічна майстерня "Літературна студія"

 



В дошкільному закладі працює
    педагогічна майстерня

"ЛІТЕРАТУРНА СТУДІЯ"



      Чи можна забутися ту благословенну мить, коли білими крилами чистоти майнула над нами колискова, коли уперше посміхнулася мама, промовляючи ніжні слова? Ні, бо тиха колискова пісня,  святковий образ мами, і її ніжна мова – це все дається, як найдорожчий дарунок світу. Кожне вимовлене слово вводить дитину у русло життя, знайомить з усім, що оточує, сіє добро, ласку, ніжність, але разом з ним вона пізнає і дещо неприємне – це і брутальний окрик, і гіркі слова туги чи розпачу у великому горі, а іноді й нецензурна лайка. Таке життя. У нас у нашому такому різнобарвному світі всього доводиться чути змалку.

       Розмірковуючи над цим, педагоги нашого ДНЗ вирішили в своїй роботі особливу увагу приділити ролі художнього слова у розвитку мовлення дітей, їх міркувальних здібностей.

Завдання: Інтенсифікаця роботи з художніми творами для розвитку художньо-комунікативної діяльності дітей.

Мета: Дати дітям цілісне уявлення про життєвий простір, формувати їх мовленнєво-комунікативну компетентність, загатити словник, розвинути ціннісне ставлення до світу.

...Детальніше (План роботи на молодші групи)...

...Детальніше (План роботи на середні групи)...

...Детальніше (План роботи на старші групи)...

Робота літературної студії полягає в наступному:

1. Складання перспективного плану роботи на рік;
2. Складання плану роботи на місяць;
3. Добірка дитячих художніх творів;
4. Опрацьовування методичних посібників, наукових статей;
5. Проведення щотижневих занять з дітьми;
6. Проведення підсумкових занять в ДНЗ;
7. Показ роботи на рівні міста для слухачів літературної студії.
Починаючи працювати над цим питанням,
поставили перед собою низку завдань:
1. Ознайомити дітей з фольклором, з творами класиків та сучасних авторів;
2. Навчити дітей слухати і розуміти зміст творів;
3. Вчити відповідати на запитання за змістом;
4. Прищеплювати уміння відтворювати зміст знайомих творів у активній художньо-мовленнєвій діяльності;
5. Розвивати поетичний слух, бажання вивчати вірші напа’ять;
6. Виховувати оцінювальні судження, обґрунтовану моральну оцінку поведінки героїв;
7. Вчити визначати жанр твору, запам’ятовувати автора;
8. Виховувати дбайливе ставлення до книг.

       Для реалізації цих завдань виникла необхідність проводити додаткове заняття  з художньої літератури. В роботі керувались навчально-методичними посібниками Наталі Василівни Гавриш, доктора педагогічних наук, завідувача кафедри дошкільної і початкової освіти Луганського НПУ ім. Тараса Шевченка. З часом виникла ідея створення на цій основі педагогічної лабораторії «Літературна студія».

      Вже пятий рік педагогічний колектив працює в цьому напрямку, розширюючи коло завдань та урізноманітнюючи форми роботи.

Конспекти занять літературної студії 

 Конспект заняття літературної студії, проведеного  в середній групі на тему: «В ГОСТІ ДО КАЗКИ «РІПКА».doc

Підготувала: Інна Петрівна ДАЦЮК (вихователь)

  Підсумкове заняття з художньо-мовленнєвої                  діяльності в старшій групі на тему: «Сторінками               творчості  Наталі Забіли» doc                                        Підготувала:  Інна Петрівна Дацюк 

 

Конспект літературного свята для дітей старшої групи на тему: «В ГОСТІ ДО КОБЗАРЯ».doc
Підготувала: Інна Валеріївна ПОГОРІЛЬЧУК (вихователь)

     Підсумкове заняття з художньо-мовленнєвої     діяльності для дітей молодшої гркпи на тему:«Сторінками творчості Катерини  Перелісної»  doc Автор: ЦІЛИК Світлана Степанівна (вихователь) кваліфікаційна категорія «Спеціаліст»

Підсумкове заняття за творчістю Г.Бойко, проведеного в молодшій групі на тему: «ПРО МАЛЯТ І ЗВІРЯТ».doc
Підготувала: Світлана Степанівна ЦІЛИК (вихователь)

 Конспект заняття з художньо-мовленнєвої  діяльності для дітей середньої групи на тему: ВИВЧЕННЯ  ВІРША О.ОЛЕСЯ  «ОЙ, НАВІЩО МЕНІ ЛИСТЯ...» ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЕТЮД. ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ doc   Автор:ЧУХОМЕЦЬ Ірина Василівна кваліфікаційна категорія «Спеціаліст»

Конспект підсумкового заняття літературної студії, проведеного в молодшій групі на тему: «ПОДОРОЖ В ЗООПАРК».doc
Підготувала: Ірина Василівна ЧУХОМЕЦЬ (вихователь)

     Конспект заняття з мовленнєвого спілкування для середньої групи  на тему «Переказ української народної казки «Курочка та півник» doc 

Провела: Чухомець Ірина Василівна

 

Підсумкове заняття літературної студії та екології, проведеного в старшій групі на тему: «МУЗЕЙ ОСЕНІ».doc Підготувала: Віра Вікторівна ТУР (вихователь)

     Відкрите заняття в молодшій групі №1 «Промінець з «Літературної студії» на тему:«Вивчення вірша С.Пушика «Веселики-журавлі». doc Підготувала: Тетяна Миколаївна  Боковенко (вихователь)

    

 

 

Пропозиції та побажання

bordnz3.in.ua © 2013

Pозробка сайту: ils2.com

Вгору